t 072-263-3080

c 054-4-444-439

f-logoבקרו אותנו בפייסבוק

איך אנחנו עושים זאת

title-drawing

תנופה בניית אתרים עובדת בשיתוף מלא של מזמין המוצר/שירות. שלבי כל תהליך קבועים, נעשים בליווי מלא של הלקוח, כך שהחיבור בין המוצר המוגמר, לבין צרכי הלקוח, יהיה מושלם! להלן רשימה תמציתית של שלבי העבודה בבניית אתר אינטרנט ובבניית דף פייסבוק לעסק.

 

פגישת ייעוץ ראשונית ללא כל התחייבות

עם פניית לקוח חדש אל תנופה בניית אתרים נערך אפיון ראשוני של צרכי הלקוח. בהתאם לאפיון הראשוני, מוגשת הצעת מחיר מקיפה ומודלורית, כשמייד עם אישורה, אנו פועלים להתנעת התהליך בהתאם לשלבים הנדרשים להקמת אתר האינטרנט או דף הפייסבוק. בנקודה זו יש להדגיש כי השלבים הם אופציונלים ונגזרים מסוג האתר או הדף המבוקש, כך שהפקת דף פייסבוק לעסק שכולל רק סטריפ עליון, לא תצריך תהליך ארוך ומורכב, שמצריך בניית אתר אינטרנט בעיצוב אישי. להלן רשימה מלאה של כל השלבים האפשריים:

 

שלב אפיון הצרכים

יחד עם הלקוח נאפיין את צרכיו המדוייקים ומטרותיו. נבחן מהן מגמות השוק, מיהם מתחריו, הלקוחות הפטנציאלים ומהי הדרך המיטבית להגיע אליהם. מתוך המטרות נגזור יעדים מדידים, בעזרתם נוכל לבחון את מידת ההצלחה. בסוף התהליך יוגש ללקוח מסמך אפיון מרוכז לאישורו, המכיל אסטרטגיה וכיווני פעולה.

 

שלב עיבוד התוכן

בפני הלקוח יוצג כל התוכן שעליו לרכז (מסמכים, תמונות, קטעי וידאו, תמלילים וכל חומר שעשוי לתמוך בבניית האתר/דף הפייבוק הנדרש). עם קבלת כל התוכן מהלקוח, ייערך עיבוד מעמיק של החומר. בסוף תהליך העיבוד, ייבחן מסמך האפיון מול החומר הקיים ויוחלט האם החומר הקיים מספק, או שיש ליצור ולאסוף תוכן נוסף, על מנת להגיע לשלמות הנדרשת. במידה ונדרש, השלמת החומר יכולה להיעשות על ידי הלקוח או על ידי אנשי הסטודיו (רכישת תמונות, קטעי מוזיקה, כתיבת תוכן שיווקי וכד')

 

שלב העיצוב

ראשיתו של שלב העיצוב, במעבר של המעצב על מסמך האפיון ומסמך ריכוז התוכן. התעמקות בפרטים, היא הבסיס הרעיוני לכיווני הסקיצות. נציע ללקוח מספר סקיצות לבחירה (בהתאם לכמות שסוכמה), יחדיו נבחן את החלופות, נבחר, נחדד ונוסיף, עד שנגיע לשלד העונה לשביעות רצונו של הלקוח. בהמשך נבחן את ממשק המשתמש, כך שיקלע לקהל היעד באופן מיטבי, נבחר את הצבעים, הגופנים ופריטי עיצוב נוספים, כשבכל שלב ולפני כל החלטה מכרעת, תישלח ללקוח סקיצה לאישור.

 

שלב התכנות

שלב התכנות מתחיל עם הגעת העיצוב המוגמר למתכנת. המתכנת מרכיב בהתאם לעיצוב ולמסמך האפיון - מפת אתר מפורטת, הכוללת את הרכיבים והטכנולוגיה שתשולב בכל עמוד באתר. בנוסף, כוללת מפת האתר תכנון של גזירת העיצוב, שילוב התמונות והטקסטים בכל עמוד. שלב זה נעשה תוך התחשבות מירבית בתקנים המתקדמים לבניית אתרים, כך שהמבנה יותאם באופן אופטימלי למנועי חיפוש. בהתאם לפלטפורמה עליה בונים את האתר (מערכת ניהול תוכן, אתר Html סטאטי, אתר פלאש) - מתרגם המתכנת את העיצוב לשפת קוד, כשלעיתים הוא נזקק לאלמנטים גזורים מהעיצוב עצמו (כגון חלקי תמונה וכד'). בסוף התהליך מוזן התוכן עד לגימור מלא של האתר.

 

שלב האופטימיזציה

ראשיתו האמיתית של שלב האופטימיזציה, היא בתחילת תכנון תהליך התכנות. כאשר יושב המתכנת ובונה מפת אתר תקנית, שתותאם באופן מירבי למנועי החיפוש. יחד עם זאת, בסוף תהליך התכנות, עובר האתר לשלב האופטימיזציה, בו נבדקים פרמטרים רבים, על מנת להביאם לשכלול המירבי האפשרי: מתקיימת בדיקה וניסיון להגיע לצמצום מירבי של משאבים (הורדת משקל של תמונות, קבצים, ביטול כפילויות וכד'). קוד האתר נבחן בצורה מקיפה, לבדיקת באגים, שיפור זרימת מידע ותאימות תקנית.

 

שלב קידום אתר אינטרנט או דף פייסבוק

קשה להפריד באופן מוחלט בין שלב קידום האתר לשלב האופטימיזציה, שכן השניים קשורים בד בבד. זאת מאחר שקידומו של אתר מושפע בין היתר מארכיטקטורה נכונה של מבנה האתר, תאימות קוד, משקל התכנים ועוד. יחד עם זאת, בשלב הקידום, נבחרות מילות חיפוש אסטרטגיות (מונחות קהל יעד ומתחשבות באתרים מתחרים). המילים משולבות באופן חכם בתוכן האתר, ובנוסף מוטמעות בשורות הקוד. הליך ההטמעה מורכב, שכן מנועי החיפוש מתחשבים במיקום המילים, האם המילים מצויות בכותרות, האם המילים הם קישורים וכד'. נבנים קישורים פנימיים בין עמודי האתר, בהתחשב במילים שנבחרו. באופן אסטרטגי נבחרים קישורים שיפנו מאתרים אחרים אל האתר ומהאתר החוצה.

 

הפקת קמפיינים ושיווק האתר

לאחר השקתו של אתר האינטרנט, ובהתאם לבקשת הלקוח, מושקים מסעות פרסום שונים, בהתאם לצרכיו. ניתן לקדם את האתר באמצעות באנרים פרסומיים ייעודיים. לעיתים נבנה דף נחיתה או אפילו מיני סייט, לצורך קידום מוצר או שירות מסויים באופן ממוקד. ניתן לבנות דף פייסבוק תדמיתי שיפנה לאתר ויהווה מעין מועדון לקוחות משוכלל. בעצם, שלב השיווק, הוא אגד אינסופי של שירותים ורעיונות מזדמנים, המבוצעים לתקופה, לצורך התנעת תהליך מסויים, כגון מכירה, פרסום מוצר, השקת שירות וכד'.

 

קשובים ללקוח, נאמנים למטרות, ומקצועיים

הכותרת אומרת את הכל - בראש ובראשונה אנו קשובים ללקוח. מאחר ופעמים רבות הלקוחות לא מודעים להשלכות של בקשות שונות, אנו נייעץ, נצביע על המשמעויות של כל בחירה ונהיה נאמנים למטרות הלקוח. אם אתם מתעניינים בבניית אתר, אם כבר נפגשתם עם מספר בוני אתרים ואתם מעוניינים בחוות דעת נוספת, צרו עימנו קשר ללא התחייבות לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ חינם.


לשיתוף במאמר זהFacebook!

...