חייגו: 054-4444-439

אתר בפייסבוק

אתר בפייסבוק

אתר-בפייסבוק

העסק שלך צריך להיות נוכח גם בפייסבוק! כשכמעט כל החברות מכירות בפוטנציאל העסקי, ומשקיעות בבניית אתר תדמית וכן בנוכחות בפייסבוק, הגיע הזמן להקים דף פייסבוק עסקי תדמיתי מקצועי לעסק שלך.

למה לטרוח לבנות אתר בפייסבוק?

בשנה האחרונה צמחה הרשת החברתית פייסבוק למימדים אדירים וכיום היא מונה כ- 2.94 מיליון גולשים ישראלים, יותר ממחצית אוכלוסיית הגולשים העומדת על כ- 4 מיליון. על פוטנציאל שכזה קשה לוותר, ואכן, אלפי עסקים החלו בשנתיים האחרונות להקים פרופיל עסקי-שיווקי ולהשתמש בפלטפורמה העשירה בפוטנציאל, ככלי לקידום העסק. הקמת דף פייסבוק פרסומי מאפשר לעסק להפנות גולשים לאתר החברה ולתפעל מועדון לקוחות מרהיב ביכולותיו (חדשות, עדכונים, מבצעים, העברת מסרים, קופונים ועוד).

איך יראה האתר בפייסבוק?

אתר בפייסבוק הוא למעשה דף אוהדים (אתם מוזמנים להתרשם מדף הפייסבוק של תנופה בניית אתרים). דף זה מכיל תוכן תדמיתי אודות העסק, והוא מורכב משלושה נדבכים מרכזיים – באנר מלבני בחלקו העליון של העמוד עם תמונה ממותגת של העסק, לחצנים המפנים לאפליקציות פרסומיות לעסק (לרוב מעוצב כמיני סייט) המצויות מתחת לתמונה הגדולה ו… החלק השלישי והחשוב ביותר – הרבה תוכן שיווקי שכתוב בתוך ציר זמן בדף הפייסבוק.

מה עסק יכול להרוויח מאתר בפייסבוק

אתר בפייסבוק ייצור נוכחות עבור העסק ברשת החברתית. בעצם מדובר באינטרנט בתוך אינטרנט. אתר הפייסבוק מכיל אפליקציות שיווקיות אליהן עשויים להיחשף בעלי חשבונות פייסבוק רבים (כולם מהווים לקוחות פוטנציאלים). בעלי הפרופילים הפרטיים לוחצים "לייק" על הדף, כאשר תוכנו מעניין אותם, ומאותו רגע נחשפים אוטומטית לכל תוכן שיפרסם הדף העסקי בקיר שלו. מדובר בערוץ ישיר לצרכני הקצה.

חישבו על כוחו האדיר של עסק המתברג לתוך הרשת החברתית והופך להיות מעין "חבר של הצרכן". הקמת אתר בפייסבוק היא בעצם יצירת מועדון חברים גדול שכל עסק יכול לחלום עליו. אבל כל העסק רק מתחיל להתחמם… שכן לא מדובר בפעילות חברתית רגילה… מדובר ברשת!

הרשת החברתית – פייסבוק

שיווק ויראלי הוא לב המשחק – שיווק מדבק. כאשר אני רואה משהו מעניין, כאשר עשיתי לייק ושיתפתי, לא רק שאני נחשף לתכנים של האתר בפייסבוק, אלא הלייק שעשיתי והשיתוף שעשיתי, חשופים לכל חבריי. אם מישהו מהם יחשוב שהתוכן מעניין גם אותו הוא יעשה גם לייק. כעת גם חבריו חשופים וכמה מהם עשויים גם לעשות לייק.

אלו תכנים מציבים באתר בפייסבוק

מה שנכון לגבי אתר אינטרנט נכון שבעתיים לכאן. אתר בפייסבוק לעסק צריך לעניין את צרכניו. לספק להם מידע משמעותי שילכוד את תשומת ליבם. לדוגמא – אתר בפיסבוק למכון יופי עשוי לפרסם כתבות מעניינות על הסרת שיער, שעווה צרפתית, שיזוף נכון, טיפים לאיפור וכד'. הפרסומים יעניינו את כל אותם חברים שעשו לייק, וכאשר הם ישתפו בתוכן את חבריהם גם הם יעשו לייק וחוזר חלילה. כאשר אומרים שיווק ויראלי – "שיווק מדבק" – מתכוונים בדיוק לשיווק של תכנים מעניינים באופן הזה.

האם כל אחד יכול להקים אתר בפייסבוק?

החדשות הטובות הן – כן! כל אחד יכול להקים אתר בפייסבוק בחינם. אך להקמת אתר בפייסבוק שיהיה שיווקי ויקדם את העסק, נדרשת מיומנות ונדרש תכנון. תנופה בניית אתרים הנה מחלוצות התחום. עד כה הקמנו עשרות רבות של דפי פייסבוק, חלקם אינטראקטיבים עם מועדון לקוחות משוכלל וחלקם פשוטים יותר ומיועדים להציג נוכחות ולהפנות לאתר אינטרנט של החברה. אנו מזמינים אתכם להתחדש ולהציב את העסק שלכם במקום הרוחש, המתפתח, התוסס – הרשת החברתית. צרו קשר כבר עכשיו לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא כל התחייבות.

לא מצאתם את התוכן שחיפשתם? חפשו את התוכן אליו תרצו להגיע

לא מצאתם את התוכן שחיפשתם? חפשו את התוכן אליו תרצו להגיע

לא מצאתם מה שחיפשתם? חפשו את התוכן שאליו תרצו להגיע.