חייגו: 054-4444-439

עיצוב דפי פייסבוק

עיצוב דפי פייסבוק

עיצוב-דפי-פייסבוק

עיצוב דפי פייסבוק לעסקים מאפשר להם להיות נוכחים גם ברשת החברתית, מעבר לבניית אתר תדמית, ולגעת באופן ישיר וללא תיווך בקהל היעד ובצרכנים פוטנציאלים של העסק. כיצד מעצבים דפי פייסבוק – מה כדאי לעשות? וממה כדאי להימנע?

למה שעסק יעצב דף בפייסבוק?

פייסבוק היא האינטרנט החדש. לפני הופעתה של הרשת החבתית היה האינטרנט מדיום מנוכר, בלי פרצופים אמיתיים. שימוש בשמות בדויים היה נפוץ וכמעט ולא היה חיבור ומגע אישי ואותנטי. הרשת החברתית עשתה מהפכה בכל הקשור לאנונימיות ברשת. לפתע המגמה התהפכה במאה שמונים מעלות. כיום לחלק אדיר מהאוכלוסיה יש ייצוג אמיתי בפייסבוק. לא רק שויתרו על אנונימיות, אלא משתפים בהכל כמעט, וללא גבולות: מעלים תמונות, מדווחים מה עושים באותו הרגע, על מה חושבים, איזה מוזיקה שומעים, מיהם החברים וכד'… וכמובן – קהל רב מושך נוכחות של עסקים. הפייסבוק מאפשר חיבור בין עסקים וקהל היעד ללא מתווכים. חברות כמו Hot, Yes, ידיעות אחרונות ועוד, פתחו דף פייסבוק עסקי ומקיימות תקשורת ישירות עם קהל הצרכנים שלהם, כך הן מטפחות את הנאמנות והמעורבות.

ניצול מלא של יכולות הרשת בעיצוב דפי פייסבוק

אז כשהרבה מהמתחרים כבר שם, כאשר כ- 3 מיליון ישראלים גולשים בפייסבוק מידי יום, הנוכחות של כל עסק יכולה לתרום לתדמית ומכירותיו. הרשת החברתית מאפשרת לשתף. כשמה כן היא, רשת. המטרה של כל עסק היא לייצר תוכן שאותו קהל היעד יצרוך בשקיקה וישתף את חבריו. כיצד עושים זאת?

כיצד עובד השיתוף בפייסבוק

למי שלא מכיר, נאמר בקצרה, שלכל דף יש אוהדים. גרעין האוהדים הראשוני יהיה לקוחות קיימים שמסרו מייל, חברים, מכרים, שותפים, ספקים וכד'. כל מי שמצטרף לדף כאוהד (באמצעות לחיצה על כפתורה"לייק") חשוף לכל תוכן שיפרסם הדף העסקי. אם מחר העסק ירשום מאמר קצר על מבצע חדש, כל האוהדים ייחשפו לפרסום זה. אם הפרסום יהיה מעניין סביר שחלק מהאוהדים הקיימים ישתפו בו את חבריהם, מתוכם אלה שיאהבו את הפרסום יעשו גם "לייק" ויצטרפו להיות אוהדי הדף… אין לזה סוף – קיימים דפים עסקיים שהגיעו לאלפים ועשרות אלפי אוהדים.

דגשים לעיצוב דפי פייסבוק לעסקים

על מנת שהדף העסקי יהיה מעניין, על מנת שימשוך קהל ויגרום לכמה שיותר מבקרים ללחוץ על ה"לייק" כדאי להיצמד לכמה כללים בעיצוב דפי פייסבוק:

  • עצבו את דף הפייסבוק באופן מעניין – בנו תמונה מיוחדת המנצלת את הגודל המלא לתמונה בדף העסקי, אותו פייסבוק מתירה. רצוי לציין שם את שם החברה, הלוגו ומסר שמתקשר עם קהל היעד.
  • תכנתו דף נחיתה מרכזי – עם מסר כלשהו המעודד לעשות לייק. רצוי מסר שמחייב הקשת לייק אם הגולש מעוניין להיחשף לתוכן מסויים
  • הזינו את הדף העסקי בכמה שיותר מידע אודות העסק, המוצרים, תמונות להמחשה ופוסטים על הקיר
  • עדכנו באופן שוטף מבצעים וכתבות מעניינות לקהל היעד שלכם – שימו לעצמכם כיעד – אחת לפרק זמן – בהתאם למשאבים שלכם – להוסיף תוכן מעניין – זכרו שתוכן הדף נגיש גם בגוגל וחשוף לכל מתעניין

עיצוב דפי פייסבוק חכם עשוי להפוך לנכס אדיר

השקעה בעיצוב דפי פייסבוק לעסק עשויה להיות משתלמת במיוחד. נצלו את המדיה החברתית כדי לחזק את העסק שלכם והקשר עם הלקוחות הקיימים. צרו עימנו קשר לקבלת ייעוץ והצעת מחיר ללא כל התחייבות.

לא מצאתם את התוכן שחיפשתם? חפשו את התוכן אליו תרצו להגיע

לא מצאתם את התוכן שחיפשתם? חפשו את התוכן אליו תרצו להגיע

לא מצאתם מה שחיפשתם? חפשו את התוכן שאליו תרצו להגיע.